مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:252024-01-03سياسي

دستور دادستان کل کشور برای شناسایی و مجازات عوامل انفجار در کرمان


دشمنان ایران عزیزمان بدانند که ملت شهیدپرور ایران همچنان حامی اصلی جریان مقاومت در منطقه بوده و انتقام سختی را از عاملان و حامیان این اقدام تروریستی بزدلانه خواهد گرفت.

- دادستان کل کشور گفت: دشمنان ایران عزیزمان بدانند که ملت شهیدپرور ایران همچنان حامی اصلی جریان مقاومت در منطقه بوده و انتقام سختی را از عاملان و حامیان این اقدام تروریستی بزدلانه خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادستانی کل کشور، حجت الاسلام موحدی در تماس تلفنی با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن کسب اطلاع از جزییات انفجار تروریستی در کرمان دستور رسیدگی فوری و شناسایی عاملین این جنایت را صادر کرد.

در این گفت وگو حجت الاسلام موحدی با تسلیت شهادت جمعی از زائران گلزار شهدای کرمان و آرزوی سلامتی برای مجروحان حادثه، به مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دستور داد با کمک تمامی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در کمترین زمان ضمن شناسایی مسببین و حامیان این جنایت غم انگیز با آنها برخورد قاطع و عبرت آموز صورت گیرد.

موحدی این اقدام تروریستی را نشانه ضعف و ناتوانی و شکست های پی در پی دشمنان کوردل ایران اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل به حدی از سقوط و انزوا رسیده است که حتی از زائران شهید سرافراز حاج قاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان کل کشور برای شناسایی و مجازات عوامل انفجار در کرمان

دستور دادستان کل کشور برای شناسایی و مجازات عوامل انفجار در کرمان