مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:122024-01-10فرهنگي

سختی کار در سریال های تاریخی به روایت صدابردار «مستوران»


صدابردار «مستوران» با اشاره به سختی های تولید آثار تاریخی گفت: در سریال «مستوران» بازیگران زن روی سر آویز داشتند که ممکن بود صدای این آویزها مزاحمت در روند کار من مزاحمت ایجاد کند برای همین من هم با میکروفون و هم بوم صدا را ضبط می کردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با گذشت زمان و اضافه شدن صدا به سینمای صامت، صدا توانست مکمل تصویر شود و احساس تصاویر را منتقل کند همچنین توانست در شخصیت پردازی مکمل تصویر باشد.

به این بهانه سراغ میثم یاردیلو صدابردار سریال مستوران2 رفتیم.

یاردیلو در ابتدا به مرور کوتاهی از آخرین آثاری که در آن ها حضور داشته پرداخت و بیان کرد: از حدود سال 1380 وارد حرفه صدابرداری شدم و 8 سال دستیار صدابردار بودم در آثار سینمایی و سریال های زیادی به عنوان صدابردار حضور داشتم.

بعد از گذشت زمان و با کسب تجربه مدیرصدابرداری شدم، می توانم به جرات بگویم که تمام آثاری که در آن حضور داشتم را دوست دارم و این حرفه را از روی علاقه انتخاب کردم.

ممکن است یک کار خروجی خیلی خوبی داشته باشد و کار دیگر خروجی متوسط، اما در هر صورت زحمت گسترده یک تیم برای به ثمر رسیدن هر پروژه ای وجود دارد.

سریال پایتخت 5 و 6 را خیلی دوست داشتم و بعد از آن درگیر فصل اول و دوم سریال مستوران شدم، مستوران جزو سریال هایی است بشدت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختی کار در سریال های تاریخی به روایت صدابردار «مستوران»

سختی کار در سریال های تاریخی به روایت صدابردار «مستوران»