مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:102023-12-27سياسي

منظومه مقاومت، نقطه قوت جمهوری اسلامی/ شهید سلیمانی نماد قدرت و دلسوز ایران بود


جمهوری اسلامی طی 44 سال در عرصه بین المللی یک نقطه قوت ارزشمندی داشت و آن ایجاد منظومه مقاومت است و صحنه امروز بین الملل نشان می دهد که جمهوری اسلامی برحق بود.

- ایسنا/کرمان وزیر اسبق امور خارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی طی 44 سال در عرصه بین المللی یک نقطه قوت ارزشمندی داشت و آن ایجاد منظومه مقاومت است و صحنه امروز بین الملل نشان می دهد که جمهوری اسلامی برحق بود.

علی اکبر صالحی ظهر امروز ششم دی ماه در ارتباط ویدئوکنفرانس با دومین همایش ملی سیاست خارجی ایران در دانشگاه شهید باهنر کرمان سیاست را یک علم و هنر دانست و اظهار کرد: مجریان سیاست باید نظریات سیاسی را پیاده کنند و اگر آمادگی اجرای سیاست را نداشته باشند هرچقدر هم علم سیاست داشته باشند، نمی توانند موفق باشند.

وی سیاست خارجی را امتداد سیاست داخلی دانست و افزود: یعنی ما زمانی می توانیم در عرصه بین المللی یک هماورد سیاسی داشته باشیم که برخوردار از یک وضعیت مطمئن داخلی باشیم و زمانی که ملت حامی دولتش باشد آن موقع سیاست خارجی ما می تواند با اقتدار خودنمایی کند.

وزیر اسبق امور خارجه ایران با یادآوری سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات در جمع مردم کرمان و خوزستان تصریح کرد: اگر ما اسلامیت را مشروعیت و جمهوریت را هم مردم تلقی کنیم نشان می دهد که مشروعیت نظام همواره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظومه مقاومت، نقطه قوت جمهوری اسلامی/ شهید سلیمانی نماد قدرت و دلسوز ایران بود

منظومه مقاومت، نقطه قوت جمهوری اسلامی/ شهید سلیمانی نماد قدرت و دلسوز ایران بود