مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:052024-01-03اقتصادي

کتابخانه منظریه در محله 38 احداث می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: کتابخانه عمومی منظریه شهرکرد با مساحت 2 هزار مترمربع شامل بخش های مخزن، سالن مطالعه و کودک و نوجوان به زودی برای رفاه حال مردم در محله 38 احداث می شود.

- احمد فرهادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به احداث کتابخانه محله منظریه، گفت: از سال 1398 درخواست واگذاری زمین به اداره تملک و دارایی ارسال و در سال 1401 با این درخواست موافقت شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زمین کتابخانه منظریه در محله 38 که از نظر موقعیتی بسیار مناسب است در نظر گرفته شده و هم اکنون به تملک اداره کل کتابخانه های عمومی این استان در آمده است.

وی افزود: در اسفند ماه 1401، تهیه نقشه و مناقصات انجام شد و  نتیجه به نهاد کل کتابخانه های عمومی کشور برای تایید و یا انجام برخی اصلاحات ارسال شده است.

فرهادی اضافه کرد: بعد از تایید نهادکل کتابخانه های عمومی کشور، شروع به ساخت کتابخانه منظریه می شود که اعتبار آن از ماده 23 و یا اعتبار سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری تامین می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی محله منظریه شهرکرد با مساحت 2 هزار مترمربع شامل بخش های مخزن، سالن مطالعه و کودک و نوجوان به زودی برای رفاه حل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه منظریه در محله 38 احداث می شود

کتابخانه منظریه در محله 38 احداث می شود