مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 23:002024-01-05سياسي

هشت دستگاه برتر در اجلاس سراسری نماز در زنجان تجلیل می شوند


قائم مقام ستاد اقامه نماز با بیان اینکه هدف این ستاد، ترویج فرهنگ نماز و ترغیب آحاد مختلف جامعه به این فریضه الهی است، گفت: از هشت دستگاه برتر در اجلاسه نماز در زنجان تقدیر خواهد شد.

- ایسنا/زنجان قائم مقام ستاد اقامه نماز با بیان اینکه هدف این ستاد، ترویج فرهنگ نماز و ترغیب آحاد مختلف جامعه به این فریضه الهی است، گفت: از هشت دستگاه برتر در اجلاسه نماز در زنجان تقدیر خواهد شد.

سیداحمد زرهانی امروز (جمعه 15 دی ماه) در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با اشاره به میزگردی درباره چالش و مشکلات نماز نسل نو، اظهار کرد: حاصل این اجلاس تبدیل به یک منشور با تمرکز برای بهبود اقامه نماز توسط نسل نو و روی آوردن آن ها به نمازخانه ها و مساجد همچنین توسعه و تعمیق فرهنگ نماز در مدارس و دانشگاه ها و مجموعه ای از چه باید کرد خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه همانند سال گذشته این منشور را در اختیار رییس جمهور قرار خواهیم داد، ادامه داد: سال گذشته دستورالعملی ابلاغ و براساس آن منشور وظایف دستگاه ها اعلام شد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: این اجلاس با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی رییس جمهور آغاز و با تبیین برنامه ها، برگزاری میزگرد و جمع بندی در پایان برگزار خواهد شد و از هشت دستگاه و چند چهره برتر تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت دستگاه برتر در اجلاس سراسری نماز در زنجان تجلیل می شوند

هشت دستگاه برتر در اجلاس سراسری نماز در زنجان تجلیل می شوند