مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:102024-01-15سياسي

تقویت دین، نسخه شفابخش تمام مشکلات جامعه است


رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به مشکلاتی که امروز جامعه ما با آن دست و پنجه نرم می کند، گفت: تقویت دین نسخه شفابخش تمام مشکلات جامعه به ویِژه آسیب های اجتماعی است.

- ایسنا/یزد رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به مشکلاتی که امروز جامعه ما با آن دست و پنجه نرم می کند، گفت: تقویت دین نسخه شفابخش تمام مشکلات جامعه به ویِژه آسیب های اجتماعی است.

آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد اظهار کرد: اغلب مباحث مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی استان یزد به مقوله سبک زندگی باز می گردد و این مسئله مهم باید فصل فصل تنظیم شود و وظایف دستگاه های مختلف در اجرای طرح های کلی مرتبط با سبک زندگی به آنها ابلاغ شود.

وی عنوان کرد: جامعه ما امروز بعضا گرفتار روش ها و منش های نادرستی شده که ارمغان غربی هاست و برای مقابله با این امر باید هم به مسئله پیشگیری توجه می شد و هم باید به زدایش این روش ها و منش ها از جامعه فکر کرد.

ناصری یادآور شد: غربی ها سال های سال بر فرهنگ ما کار کرده اند و تلاش های بسیاری داشته اند تا فرهنگ خود را بر ما مستولی کنند و متاسفانه در برخی موارد حتی فرهنگ آنها در کشور ما به یک سنت تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت دین، نسخه شفابخش تمام مشکلات جامعه است

تقویت دین، نسخه شفابخش تمام مشکلات جامعه است