مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:502024-01-09سياسي

ظرفیت لازم برای همکاری های مشترک بین خوزستان و بلاروس وجو دارد


استاندار خوزستان با اشاره به دیدار با سفیر بلاروس، گفت: ظرفیت های لازم برای همکاری های مشترک بین خوزستان و بلاروس در زمینه های نفت، پتروشیمی، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به دیدار با سفیر بلاروس، گفت: ظرفیت های لازم برای همکاری های مشترک بین خوزستان و بلاروس در زمینه های نفت، پتروشیمی، کشاورزی، فولاد و شرکت های دانش بنیان وجود دارد.

علی اکبر حسینی محراب امروز، 19 دی ماه در جمع بندی نتیجه دیدار با سفیر بلاروس در استانداری خوزستان، با اشاره به تجربه سفیر بلاروس و سابقه رایزنی این سفیر در مبادلات تجاری، اظهارکرد: معمولا تبادلات تجاری با همین ملاقات ها و جلسات آغاز می شود و جلسه امروز نیز بر اساس بررسی ها و نگاه مثبتی که از سوی سفارت بلاروس وجود داشت، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که در این دیدار ظرفیت های همکاری اقتصادی در بلاروس و خوزستان تشریح و بررسی شد، عنوان کرد: در ادامه نیز باید اتاق های بازرگانی طرفین و معاونت اقتصادی و مدیران ذیربط زمینه همکاری های مشترک را فراهم کنند.

استانداری خوزستان با اشاره به وجود ظرفیت برای همکاری های مشترک بین خوزستان و بلاروس در زمینه های نفت، پتروشیمی، کشاورزی، فولاد و شرکت های دانش بنیان، گفت: باتوجه به پتانسیل موجود در این بخش ها، همکاری طرفین مورد استقبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت لازم برای همکاری های مشترک بین خوزستان و بلاروس وجو دارد

ظرفیت لازم برای همکاری های مشترک بین خوزستان و بلاروس وجو دارد