مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 19:152024-01-12ورزشي

معرفی برترین های سوارکاری گنبدکاووس


روز دوم و پایانی هفته یازدهم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه زمستانه گنبدکاووس عصر امروز جمعه (22 دی) با حضور علاقمندان این رشته مهیج ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان روز دوم و پایانی هفته یازدهم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه زمستانه گنبدکاووس عصر امروز جمعه (22 دی) با حضور علاقمندان این رشته مهیج ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در روز دوم و پایانی هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس که یک دور آن با عنوان جام ایران اسپرینت کاپ یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی با جایزه ویژه 10 میلیارد ریالی برگزار شد، 76 رأس اسب از سه نژاد ترکمن، تروبرد و دوخون در هفت کورس شامل 6 دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این دور 17 میلیارد و 875 میلیون ریال جایزه نقدی از سوی برگزار کنندگان به مالکان، مربیان و چابک سواران اسب های برتر پرداخت شد.

مطابق برنامه تدوین شده از سوی فدراسیون سوارکاری، مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس تا پایان اسفند امسال روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته با حضور مشتاقان این ورزش برگزار می شود.

این مسابقات میان مردم گلستان بویژه ترکمن ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های سوارکاری گنبدکاووس

معرفی برترین های سوارکاری گنبدکاووس