مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:502024-01-10سياسي

انتخابات 11 اسفند فرصتی برای خلق حماسه ای دیگر


مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان با بیان اینکه ملت ایران همواره در طول تاریخ چهار دهه ای انقلاب پای کار بودند، افزود: این ملت خود را برای خلق حماسه ای دیگر در 11 اسفند آماده می کنند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان با بیان اینکه ملت ایران همواره در طول تاریخ چهار دهه ای انقلاب پای کار بودند، افزود: این ملت خود را برای خلق حماسه ای دیگر در 11 اسفند آماده می کنند.

رسول شکری نیا شامگاه چهارشنبه، 20 دی ماه 1402 در آیین تجلیل از دست اندرکاران رسانه ای هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در سالن اشراق صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار شد، اظهار کرد: آنچه رسانه های گلستان به خصوص صداوسیما در دستور کار قرار داده، انعکاس لحظه به لحظه اخبار و رویدادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یادآور خاطرات بسیاری برای ملت ایران است، ادامه داد: همگان بزرگ ترین تشییع متوالی تاریخ بشر را در عزت مندی این مرد بزرگ دیدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با تأکید بر اینکه تاریخ سال ها از عظمت، عزت و شخصیت این انسان وارسته و دیگر شهدای انقلاب سخن خواهد گفت، افزود: همین رشادت ها سبب شده تا شاهد امنیت متوازن و پایدار در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 11 اسفند فرصتی برای خلق حماسه ای دیگر

انتخابات 11 اسفند فرصتی برای خلق حماسه ای دیگر