مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 06:252024-01-09اجتماعي

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای کردستان


معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان از ورود سامانه بارشی به استان از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه به صورت برف و باران ( غالبا برف) پیش بینی شده است.

- علی پناهی معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی، از بامداد روز چهارشنبه موج فعال بارشی به صورت برف و باران را در برمی گیرد که فعالیت تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان افزود: میزان بارش ها در نیمه غربی قابل ملاحظه تر بوده و هشدار سطح نارنجی هواشناسی نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: بارش ها در نیمه شرقی استان به نسبت کمتر و در حد هشدار زرد است.

پناهی با بیان اینکه با فعالیت این سامانه افزایش ابر، وزش باد و بارش باران و برف، در ارتفاعات کولاک برف و رخداد مه پیش بینی می شود، یادآور شد: اختلال در تردد و لغزندگی مسیرهای شهری و بین شهری به خصوص گردنه های استان آبگرفتگی معابر و مسیل ها دور از انتظار نخواهد بود .

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان یادآور شد: از لحاظ دمایی برای روز چهارشنبه همراه با فعالیت سامانه بارشی کاهش محسوس دما در طول روز مورد انتظار است و تا اوایل هفته آینده سرمای هوا تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای کردستان

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای کردستان