مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:002024-01-16سياسي

عملیات سپاه قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید/آمریکا و اسراییل در امان نمی مانند


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسراییل باید بدانند که با بسیج گروهک هایی مانند داعش و سایر گروهک های تروریستی نمی توانند در داخل خاک ما اقدامات خرابکارانه انجام داده و سپس در امان بمانند.

- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسراییل باید بدانند که با بسیج گروهک هایی مانند داعش و سایر گروهک های تروریستی نمی توانند در داخل خاک ما اقدامات خرابکارانه انجام داده و سپس در امان بمانند.

ولی الله بیاتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات شب گذشته انقلاب اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور، بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران، قدرت پیشگیرانه است.

جمهوری اسلامی هیچ گاه آغاز کننده عملیاتی نبوده است مگر اینکه تهدید شده یا اقدامات خرابکارانه در داخل کشور ما انجام شده است.

وی ادامه داد: اقدامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد، از جنبه های مختلف قابل بررسی و تحلیل است.

در ماه های اخیر اقدامات خرابکارانه توسط داعش و برخی از گروهک های معاند در داخل خاک کشور ما انجام شد که جمهوری اسلامی نمی توانست سکوت کند و باید به این جنایتکاران درس عبرت می داد و یکی از اهداف عملیات سپاه، پاسخی دندان شکن به عوامل داعش و سایر معاندان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات سپاه قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید/آمریکا و اسراییل در امان نمی مانند

عملیات سپاه قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید/آمریکا و اسراییل در امان نمی مانند