مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:352023-12-24فرهنگي

چالش ها و جذابیت های استالین شدن


وحید نفر که این روزها با بازی در نقش استالین در نمایش «همکارها» روی صحنه است، از چالش و جذابیت های بازی در نقش های تاریخی گفت.

- وحید نفر که این روزها با بازی در نقش استالین در نمایش همکارها روی صحنه است، از چالش و جذابیت های بازی در نقش های تاریخی گفت.

این بازیگر و کارگردان تئاتر توضیحاتی درباره حضور خود در نمایش همکارها که با کارگردانی پریسا محمدی روی صحنه است، ارایه کرد و درباره روند تمرینات و مسیر رسیدن به نقش استالین به ایسنا توضیح داد: نقش استالین دوگانه است؛ یکی وجه تاریخی و وجودی اش و دیگری این وجه که شاید استالینِ این نمایش، استالینِ حقیقی نباشد و استالینی ساخته ذهن میخاییل بولگاکف باشد، این نقش را کمی سخت می کرد.

در چنین شرایطی به عنوان بازیگر باید دست به انتخاب بزنید؛ یا باید به سراغ تحقیقات میدانی بروید و درباره شخصیت استالین مطالعه کنید یا استالینی را نشان بدهید که با توجه به شاخصه هایی که متن می دهد و زاییده ذهن کاراکتر اصلی نمایش است بتوانید آن را بپرورانید.

این کار را سخت می کرد.

نفر با اشاره به دیگر ویژگی های این کارکتر نمایشی افزود: این کاراکتر با دیگر کاراکترهای نمایش ارتباط فیزیکی ندارد و تنها با شخصیت اصلی یعنی بولگاکف دیالوگ برقرار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش ها و جذابیت های استالین شدن

چالش ها و جذابیت های استالین شدن