مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:202024-01-14سياسي

انتقاد دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ضعف در برنامه های فرهنگی


دادستان عمومی و انقلابی مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ضعف برنامه های فرهنگی انتقاد کرد و گفت: برنامه ها بی محتوا و آماری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکرکهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جوانان و نوجوانان امروز در فضایی هستند که تذکرات و جلسات ما جواب نمی دهد، برنامه های آموزش و پرورش متناسب با تفکر آنها نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزوو: برنامه های فرهنگی دهه 70با الان قابل مقایسه نیست در فرهنگ عقب گرد داریم برنامه ها بی محتوا و آماری است.

این مسئول قضایی ادامه داد: در گذشته محفل شبی با قرآن با حضور اساتید مصر در استان برگزار می شد حالا سالهاست از این برنامه ها نداریم، برنامه ها تکراری شده و جذبه ندارند، هنر نیست برای قشری که اهل آن موضوع هستند برنامه اجرا کنیم باید دیگران که فاصله دارند را جذب کنیم.

ملک حسینی با اشاره به فعالیت های مقابله با اسلحه در قالب نه به تیراندازی گفت: با عوامل تیراندازی در دادگستری برخورد داریم و کوتاهی نداریم اما به تازگی اتفاق دیگری روی داد که نشان می دهد برنامه ای برای کنترل این آسیب وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ضعف در برنامه های فرهنگی

انتقاد دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ضعف در برنامه های فرهنگی