مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:252024-01-20سياسي

یمن از مهمترین اجزای تمدن نوین اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است


مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای در حمایت از مردم یمن آورده است: یمن و مردم آن بی شک یکی از مهمترین اجزای تمدن نوین اسلامی در مقابله با استکبار جهانی خواهند بود و حملات پراکنده ائتلاف آمریکایی - انگلیسی به این کشور هیچ گونه خللی در عزم و اراده آنان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه که با امضای آیت الله اعرافی منتشر شده، بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ سوره مبارکه حج، آیه 39 درود کردگار بر آمیختگی یمن و یمان، به آیینی که رسولش خیر الرجال را در آینه این سرزمین نظاره کرده است و به مردمی که شعاری جز الله اکبر و النصر للإسلام ندارند.

آنان که فرزندان عاشورا و رمضان هستند و فریاد رسای الصرخه فی وجه المستکبرین را به مشتهای پولادین فتح الموعود و جهاد المقدس مبدل ساخته اند.

همان گونه که طوفان الاقصی، دستگاه غربالگری الهی برای تمییز تزویر و تغافل حکومت های مدعی اسلام، آرمان فلسطین و غیرت عربی شد، رعد صنعا نیز نقاب از چهره واحدها و نهادهای سیاسی غربی مدعی حقوق بشر و ارزشهای انسانی برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن از مهمترین اجزای تمدن نوین اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است

یمن از مهمترین اجزای تمدن نوین اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است