مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 22:502024-01-04بين الملل

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در جنوب سوریه


حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در جنوب سوریه - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه ای خبر داد که در ادامه حمله به نظامیان آمریکا و پاسخ به جنایات صهیونیستها در غزه، پایگاه آمریکا در جنوب سوریه را هدف قرار داده است.

این گروه مقاومت با اشاره به اینکه پایگاه آمریکا در الرکبان هدف حمله بوده است، خبر داد که این حمله با پهپاد صورت گرفته است.

تأکید مقاومت عراق بر ادامه حملات، در شرایطی است که از هفته های نخست نبرد طوفان الاقصی، مقاومت عراق برای حمایت از فلسطین وارد عمل شده و پایگاه های آمریکایی را در عراق و سوریه، با موشک و پهپاد هدف قرار داد به طوری که شمار این حملات به بیش از 100 عملیات فراتر رفته است مقاومت اسلامی عراق عملیات خود را به تدریج تشدید کرده تا اینکه اهداف اسراییل در ایلات مشرف بر دریای سرخ و  تأسیسات گازی کاریش در منطقه مدیترانه را با موشک هایی با برد 400 کیلومتر و پهپادهای دوربرد هدف قرار داد و نشان داد که توانایی مادی و انسانی برای ضربه زدن به هر هدفی در فلسطین اشغالی را دارد.

یک مقام مسؤول نظامی آمریکا روز گذشته خبر داد که از 17 اکتبر گذشته تاکنون، دست کم 118 عملیات علیه مقرهای نظامیان آمریکایی در عراق وسوریه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در جنوب سوریه

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در جنوب سوریه