مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:552024-01-16اقتصادي

واردات 805 هزار تن برنج تاکنون/فسادی در برنج اتفاق نیفتاده است


دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین کنندگان برنج ایران گفت: تاکنون 805 هزار تن برنج به ارزش یک میلیارد دلار وارد کشور شده و سهم هر یک از شرکت ها واردکننده از این واردات حدود 15 درصد است.

- دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین کنندگان برنج ایران گفت: تاکنون 805 هزار تن برنج به ارزش یک میلیارد دلار وارد کشور شده و سهم هر یک از شرکت ها واردکننده از این واردات حدود 15 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسیح کشاورز در نشست خبری که درباره واردات برنج برگزار شد، با بیان اینکه 149 شرکت کار واردات را انجام می دهند، گفت: تاکنون 805 هزارتن برنج به ارزش یک میلیارد دلار وارد کشور شده است.

وی افزود: انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج ایران از ابتدای سال تاکنون 256 هزار تن برنج به ارزش 300 میلیون دلار و انجمن واردکنندگان نیز 347 هزار تن به ارزش 412 میلیون دلار وارد کرده و مابقی نیز توسط دولت وارد شده است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین کنندگان برنج ایران افزود: سهم شرکت مذکور از این میزان 256هزار تن انجمن، 176هزار تن و سهم آن به نسبت کل واردات بخش خصوصی 17درصد است.

وی با اشاره به اینکه برخی شرکت های واردکننده اقدام به خرید برنج داخلی کرده اند، اضافه کرد: صف تخصیص ارز واردات برنج طولانی است و باید برای کسانی که خرید داخل انجام می دهند این فرآیند تسریع داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 805 هزار تن برنج تاکنون/فسادی در برنج اتفاق نیفتاده است

واردات 805 هزار تن برنج تاکنون/فسادی در برنج اتفاق نیفتاده است