مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:052023-12-30حوادث

شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای دیگری در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: فردی که با شگرد سرمایه گذاری و مشارکت مالی با وعده های پوشالی از شهروندان کلاهبرداری می کرد ، شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی که با شگرد سرمایه گذاری و مشارکت مالی با وعده های پوشالی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

 وی در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه مشارکت در سرمایه گذاری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

  فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد:  با بررسی های  به عمل آمده و اخذ اظهارات شاکیان توسط کارآگاهان اداره عملیات ویژه و شعبه جعل و کلاهبرداری مشخص شد فردی با سوء استفاده از موقعیت اجتماعی مناسبی که در سطح شهرستان بندرعباس داشته با مانورهای متقلبانه و ارائه وعده های واهی آنها را به سرمایه گذاری مالی در زمینه های مختلف نظیر صادرات ماهی و میگو، ساخت و ساز ، خرید خودرو و .

تشویق و ترغیب  کرده و وجوهی بالغ بر 120 میلیارد ریال  از آنها دریافت و با وعده های پوشالی و بی اساس ضمن سرگرم کردن شاکیان، متواری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای دیگری در هرمزگان

شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای دیگری در هرمزگان