مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 21:252023-12-28سياسي

همکاری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های نخست آستان قدس رضوی است


تولیت آستان قدس رضوی کمک و همکاری با سایر نهادها در جهت کاهش یا رفع آسیب های اجتماعی را از اولویت های نخست این آستان مقدس معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با بیان اینکه از نگرانی ها و دغدغه های جدی رهبر معظم انقلاب موضوع آسیب های اجتماعی است، اظهار کرد: شاید وجود آسیب های اجتماعی از جمله طلاق موضوعی عادی در جوامع بشری بشمار رود، اما این امر قبیح به هیچ وجه شایسته و در شأن نظام مقدس اسلامی نبوده و به ویژه در شهر و استانی که متبرک به وجود مقدس حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) است، بسیار مذموم تر است.

وی طلاق را مقوله ای ترکیبی و دارای تبعات متعدد اجتماعی دانست و عنوان کرد: از درون طلاق بسیاری از آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد، فساد، فقر و غیره می تواند ایجاد شود و کودکان طلاق بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستند، لذا نمی‎توانیم نسبت به این پدیده بی‎تفاوت باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی ازدواج را جزو حیاتی ترین روابط انسانی دانست و با بیان اینکه متأسفانه شرم عمومی نسبت به طلاق در جامعه بسیار کاهش یافته و بعضاً به اتفاقی رایج مبدل شده است؛ خاطرنشان کرد: زمانی در جامعه ایرانی طلاق به عنوان امری بسیار قبیح و زشت شناخته می‎شد؛ اما متأسفانه امروزه در حال تبدیل شدن به امری عادی است؛ فرهنگ ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های نخست آستان قدس رضوی است

همکاری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های نخست آستان قدس رضوی است