مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:202024-01-08سياسي

تذکر به وزیر کشور در خصوص ضرورت اجرای دقیق قانون مالیات بر ارزش افزوده


نماینده شاهین شهردر مجلس در خصوص توجه نکردن سازمان امور مالیاتی به قانون مالیات بر ارزش افزوده و آیین ­نامه اجرایی آن به وزیر کشور تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم تسریع در پرداخت عوارض مواد 58 قانون الحاقی 2 بین شهرداری ها، دهیاری ها و اجرای دقیق قانون در نحوه توزیع سهم عوارض به  احمد وحیدی وزیر کشور تذکر کتبی داد.

متن تذکر این نماینده به شرح زیر است: به استناد اجرایی بند (الف) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش افزوده و آیین ­نامه اجرایی آن، سازمان امور مالیاتی کشور موظف است هر ماه ده درصد (10%) از سهم عوارض و جریمه­ های مربوط به موضوع ماده (7) و بندهای (ب) و (پ) ماده (26) قانون مالیات بر ارزش ­افزوده را پس از کسر کسورات قانونی، به تفکیک به حساب تمرکز وجوه وزارت کشور (سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور) واریز و سازمان عوارض موضوع این آیین­ نامه را براساس شاخص­ ها و ترتیبات زیر میان شهرداری­ها، دهیاری­ها و روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری توزیع شود.

همچنان به استناد ماده 42 مالیات بر ارزش افزوده و آیین نامه اجرایی آن، رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها معادل 12 در هزار ارزش گمرکی کالاهای وارداتی که حقوق ورودی آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به وزیر کشور در خصوص ضرورت اجرای دقیق قانون مالیات بر ارزش افزوده

تذکر به وزیر کشور در خصوص ضرورت اجرای دقیق قانون مالیات بر ارزش افزوده