مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 19:252024-01-09سياسي

بررسی مشکلات دانشجویان عراقی در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این دیدار به تشریح اسناد مصوب این شورا در حوزه علم و فناوری از جمله سند نقشه جامع علمی کشور و اسناد ذیل آن مانند سند هوافضا، - حجت الاسلام خسروپناه در سفر خود به جمهوری عراق در دیدار با دکتر نعیم العبودی وزیر آموزش عالی و پژوهش های علمی پیرامون مسائل علم و فناوری و آموزش عالی دو کشور از جمله مشکلات دانشجویان عراقی در ایران بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این دیدار به تشریح اسناد مصوب این شورا در حوزه علم و فناوری از جمله سند نقشه جامع علمی کشور و اسناد ذیل آن مانند سند هوافضا، امنیت غذایی، سلول های بنیادی و.

پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه همچنین موضوع هوش مصنوعی و کوانتوم را دو مسئله اساسی علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در تدوین اسناد راهبردی این حوزه عنوان کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی علم و فناوری را رکن مهم تمدن اسلامی دانست و گفت: در حوزه علم و فناوری، افزایش تعامل ایران با همسایگان خود از جمله عراق دارای اهمیت است و در توسعه کاربست فناوری ها توجه به بعد حکمت باید مورد توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات دانشجویان عراقی در ایران

بررسی مشکلات دانشجویان عراقی در ایران