مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:202023-12-27سياسي

کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی حضرت آیت الله خامنه ای برگزار می شود


رییس جامعه المصطفی العالمیه خراسان گفت: ترویج و توسعه تعالیم آموزه های قرآنی در سطح جامعه و تببین و معرفی شخصیت قرآنی رهبر انقلاب از جمله اهداف برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی حضرت آیت الله خامنه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از مشهد، نشست خبری اجلاسیه مشهد مقدس کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی حضرت آیت الله خامنه ای، امروز با حضور حجت الاسلام محمد رضا صالح، رییس جامعه المصطفی العالمیه خراسان در برگزار شد.

   حجت الاسلام محمد رضا صالح با اشاره به اینکه جامعه المصطفی در توسعه ص فرهنگ اسلامی ایرانی و گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهان نقش بنیادی برعهده داشته است، اظهار کرد: در حال حاضر 4 هزار عنوان کتاب به 30 زبان دنیا توسط دانش آموختگان جامعه المصطفی ترجمه شده است که زمینه ساز انتقال تمدنی اسلام در سطح جهان است.

  حجت الاسلام صالح با اشاره به اینکه 50 هزار طلبه از 120 کشور جهان در جامعه المصطفی تحصیل می کنند، ابراز کرد: جامعه المصطفی اندیشه اسلامی را به جهان معرفی کرده و به عنوان نهاد علمی و فرهنگی پیوندی با جهان اسلام برقرار و شبکه ای از اندیشمندان مسلمان را در سطح جهان اسلام تربیت کرده است.

  حجت الاسلام محمد صالح در خصوص اقدامات و گستره فعالیت جامعه المصطفی در سطح جهان ابراز کرد: جامعه المصطفی العالمیه نقش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی حضرت آیت الله خامنه ای برگزار می شود

کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی حضرت آیت الله خامنه ای برگزار می شود