مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:012024-01-20فرهنگي

پیام رییس سازمان سینمایی به هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران


محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در پیامی به هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران نوشت: «تعالی اخلاقی، دینی، فکری و فرهنگی اعضای اجتماع باید از سنین کودکی و نوجوانی مورد توجه قرار گیرد و این هدف مهم و غایت مطلوب به کمک مختصات جذاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، متن کامل پیام محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران به این شرح است: سینما؛ هنری که دوستش می داریم و به فرزندان مان می آموزیم باید غایت مطلوب آن، سلامت اندیشه و زیست دغدغه مند باشد.

المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران که به هفتمین ایستگاه خود رسیده با این نگاه، زایندگی و پویایی ایده های سینمایی نوجوانان آینده ساز این سرزمین را به نمایش بگذارد و در آن، شاهد درخشش جریان تازه ای از اندیشه ها و خلاقیت هایی باشیم که سینمای پرافتخار ایران را در آینده ای نزدیک نمایندگی کند.

نسلی که امروز، با توسعه فزاینده فناورانه بالنده شده است، همه قفل های ناگشوده را با کلید خلاقیت، تدبیر و توانایی و با تکیه بر پشتوانه تجارب نسل های پیشین خواهد گشود.

در این راه پرثمر مربیان و سینماگران چیره دستی آنان را همراهی می کنند تا این  نوجوانان سینماگر  بتوانند ایده های خود را عینیت بخشند و روایتگر ذهن بارور، کنجکاو و قصه گوی خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان سینمایی به هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران

پیام رییس سازمان سینمایی به هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران