مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 11:302024-01-12سياسي

حل مشکل 50 ساله اسناد مردم آب پخش


با پیگیری های نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، ساز و کار قانونی برای صدور اسناد مالکیت اراضی مردم در شهر آب پخش تصویب شد تا پایانی بر مشکل حدود 50 ساله مردم در این شهر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه، اظهار داشت: صدور اسناد مالکیت یکی از مهمترین مطالبات مردم طی دهه های اخیر بوده که این موضوع را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دادیم.

وی با تقدیر از رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رییس کل دادگستری استان، استاندار، مدیرکل ثبت استان، فرماندار و دیگر مسؤولان، بیان کرد: امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

وی گفت: در ماه های گذشته معاون و مدیرانی از سازمان ثبت اسناد کشور به دشتستان سفر کردند همچنین جلسات متعددی با حضور و پیگیری رییس سازمان ثبت اسناد کشور و رییس کل دادگستری استان در مرکز کشور و استان و در دفتر رییس سازمان ثبت و رییس کل دادگستری و نیز در فرمانداری دشتستان برای بررسی حقوقی و قانونی راهکارهای آزادسازی املاک مردم برگزار شد که نتایج آن در جلسه امروز بررسی و تصمیم گیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل 50 ساله اسناد مردم آب پخش

حل مشکل 50 ساله اسناد مردم آب پخش