مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 20:302023-12-23پزشكي

جزییات برگزاری جشنواره علوم پزشکی ابوریحان اعلام شد


معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جزییات برگزاری جشنواره ابوریحان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،بیست و چهارمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی فردا یکشنبه سوم دی ماه در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

افشین زرقی اظهار کرد: سوم دی ماه بیست و چهارمین جشنواره پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نام جشنواره پژوهشی ابوریحان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال 1393 عنوان جشنواره پژوهشی دانشگاه در مسیر ملی و بین المللی شدن جشنواره به ابوریحان بیرونی تبدیل شد و امسال دهمین سالگرد تغییر نام و رویکرد این جشنواره است، گفت: در واقع جشنواره ابوریحان بیرونی ده ساله و جشنواره پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 24 ساله می شود.

زرقی ادامه داد: در این جشنواره در نظر داریم از پژوهشگران حوزه بالینی، علوم پایه، فناوران، شرکت های دانش بنیان منتخب، مراکز تحقیقاتی منتخب، مراکز توسعه تحقیقات بالینی منتخب، دانشجوی فناور منتخب، دانشجوی پژوهشی منتخب و کتاب و مجله منتخب تقدیر کنیم.

اعطای گواهی نامه فلوشیپ آموزش پژوهش و فناوری برای نخستین بار زرقی از رونمایی از گواهینامه فلوشیپ آموزش پژوهش و فناوری در این جشنواره خبر داد و گفت: برای اولین بار در این جشنواره به افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری جشنواره علوم پزشکی ابوریحان اعلام شد

جزییات برگزاری جشنواره علوم پزشکی ابوریحان اعلام شد