مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:262023-12-25اجتماعي

از خودگذشتگی کشاورزان شرق اصفهان به منظور تأمین حقابه تالاب گاوخونی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، احمدرضا لاهیجان زاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه تأمین حقابه تالاب گاوخونی یکی از مطالبات اساسی سازمان حفاظت محیط زیست از وزارت نیرو است، اظهار کرد: خشکی تالاب گاوخونی نتیجه ای جز طغیان ریزگردها به استان های اصفهان، تهران و یزد نخواهد داشت.

وی ادامه داد: از این رو اداره کل حفاظت محیط زیست استان، حقابه تالاب بین المللی گاوخونی را به عنوان یک مطالبه مردمی و ملی دنبال می کند.

لاهیجان زاده بیان کرد: در بازگشایی اخیر زاینده رود برای کشاورزان غرب و شرق اصفهان و با تأکید استاندار اصفهان و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور بخشی از حقابه تالاب گاوخونی نیز تأمین شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان خاطرنشان کرد: انتظار می رفت بیش از 20 میلیون مترمکعب حقابه تالاب گاوخونی تأمین شود که این مهم رقم نخورد اما مرطوب شدن بستر تالاب نیز حرکت رو به جلویی بود که با پیگیری اداره کل حفاظت محیط زیست، انجمن های محیط زیست استان، نیروهای خودجوش مردمی و از خودگذشتگی کشاورزان شرق اصفهان رقم خورد.

وی افزود: کشاورزان شرق اصفهان در حفاظت و حراست از جریان زاینده رود تا تالاب همکاری بسیار مؤثری را با تیم های گشت و نظارت آب منطقه ای و محیط زیست داشتند و جمعی از کشاورزان به منظور تأمین حقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خودگذشتگی کشاورزان شرق اصفهان به منظور تأمین حقابه تالاب گاوخونی

از خودگذشتگی کشاورزان شرق اصفهان به منظور تأمین حقابه تالاب گاوخونی