مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:252024-01-15سياسي

شهرستان محمودآباد 110 شعب اخذ رأی دارد


فرماندار محمودآباد با بیان اینکه شهرستان محمودآباد درباره آخرین اقدامات برای انتخابات پیشرو در محمودآباد،گفت: محمودآباد 110 شعب اخذ رأی دارد که همه تمهیدات و تدابیر پیرامون برگزاری یک انتخابات سالم مهیا شده است.

-  روح الله علیزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه شهرستان محمودآباد درباره آخرین اقدامات برای انتخابات پیشرو در محمودآباد،گفت: محمودآباد 110 شعب اخذ رأی دارد که همه تمهیدات و تدابیر پیرامون برگزاری یک انتخابات سالم مهیا شده  است.

وی با بیان اینکه بری برگزاری انتخابات مشکل امنیتی خاصی نداریم،گفت: حوزه انتخابیه نور و محمودآباد یکی از حوزه های 9 گانه انتخابات استان است که از ابتدای انقلاب تا به امروز بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت سواحل در این شهرستان نیز افزود: این شهرستان دارای 32 کیلومتر ساحل، جنگل و ظرفیت های دیگر است و درآمد مردم از طریق کشاورزی، پرورش گل وگیاه، صیادی، دامداری و موارد دیگر است.

 علیزاده در وضعیت پسماند این شهرستان گفت: محمودآباد 100 هزار نفر جمعیت دارد برابر آمار باید 60 تا70 تن زباله را باید به صورت شبانه روزی در ایامی که مسافر نداریم جمع آوری و دپو کنیم که اخیراً تدابیری برای قرارداد با یک زباله سوز اندیشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان محمودآباد 110 شعب اخذ رأی دارد

شهرستان محمودآباد 110 شعب اخذ رأی دارد