مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:452024-01-02حوادث

کشف 500 لیتر مشروبات الکلی در اشکذر یزد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر یزد از شناسایی و کشف 500 لیتر مشروبات الکلی دست ساز در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/یزد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر یزد از شناسایی و کشف 500 لیتر مشروبات الکلی دست ساز در این شهرستان خبر داد.

محمدجواد زارع بیدکی ضمن بازدید از محل کشف این مشروبات الکلی، گفت: طی گزارشات شهروندان و رصد اطلاعاتی مأموران انتظامی، در بازرسی از یک منزل مسکونی که مبادرت به تولید مشروبات دست ساز شده بود، حدود 500 لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

وی افزود: با نظارت دادستانی و حضور مقتدرانه فرماندهی انتظامی، پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان و کلانتری ها، اقدام به پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی در محلات هدف شهرستان با قاطعیت مضاعف اقدام شده است.

این مقام قضایی ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان در ادامه تصریح کرد: برخورد با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی در شهرستان برای ایجاد امنیت شهروندان از اولویت های اساسی دادستانی بوده و تاکنون نیز اقدامات قضایی و انتظامی موفقیت آمیزی انجام گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، در این رابطه متهم شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 500 لیتر مشروبات الکلی در اشکذر یزد

کشف 500 لیتر مشروبات الکلی در اشکذر یزد