مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 01:152024-01-02ورزشي

تلاش می کنیم همانند سال قبل، فینالیست لیگ برتر بسکتبال شویم


سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت، همه تلاش بازیکنان تیمش و کادر فنی، ایجاد شرایط برابر همانند فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور و صعود این تیم به دیدار نهایی این مسابقات است.

- ایسنا/مازندران سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت، همه تلاش بازیکنان تیمش و کادر فنی، ایجاد شرایط برابر همانند فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور و صعود این تیم به دیدار نهایی این مسابقات است.

علی آرزومندی پس از پیروزی تیم کاله در دربی مازنی ها در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: بازی سنگین و سختی بود و هر کسی که در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل از نزدیک این بازی را تماشا کرده بود، از زیبایی مسابقه لذت برد.

وی ادامه داد: دو تیم بازی فیزیکی و پربرخوردی را به نمایش گذاشتند و تنها اشتباه تیم کاله در این دیدار به خصوص دست های اول و دوم، همراه نشدن بازیکنان ما با شدت و برخوردهای فیزیکی جریان مسابقه بود.

سرمربی تیم کاله مازندران با بیان این که با تغییراتی که در نیمه دوم پیش بینی کرده بودیم، خوشبختانه به بازی برگشتیم، تصریح کرد: بازی با آورتای ساری از آن دست مسابقه هایی شده بود که برای پیروز شدن درآن واقعا از دل و جان باید می جنگید و بابت این پیروزی سخت به بازیکنانم خسته نباشید و تبریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم همانند سال قبل، فینالیست لیگ برتر بسکتبال شویم

تلاش می کنیم همانند سال قبل، فینالیست لیگ برتر بسکتبال شویم