مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 05:052024-01-17بين الملل

کاخ سفید: حماس همچنان تهدیدی فعال برای اسراییل است


سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه سه شنبه مدعی شد که رژیم صهیونیستی در عملیات نظامی در جنوب و شمال نوار غزه، به مرحله حملات با شدت کمتر حرکت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه سه شنبه گفت: حماس همچنان یک تهدید فعال برای اسراییل است و سران آن تهدید کرده اند که حملات مشابه 7 اکتبر را تکرار کنند .

کربی طی نشست خبری در کاخ سفید مدعی شد: اسراییل در عملیات نظامی در جنوب و شمال نوار غزه، به مرحله حملات با شدت کمتر حرکت کرده است .

به نوشته وبگاه کاخ سفید، وی در ادامه توضیح داد: [جیک سالیوان] مشاور امنیت ملی کاخ سفید با نخست وزیر قطر درباره طرح های در حال انجام برای تسهیل رسیدن کمک ها به غزه و تلاش ها برای آزادی همه گروگان های باقی مانده در دست حماس گفتگو کرد .

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با بیان اینکه نماینده آمریکا در جریان گفتگوها در قطر بر آزادی گروگان های آمریکایی در غزه تمرکز کرده، اظهار داشت: ما در قطر در حال گفتگوهای بسیار فشرده و جدی در مورد امکان انعقاد قرارداد جدید مبادله گروگان هستیم .

طبق این گزارش، کربی اضافه کرد: ما در حال آماده شدن برای افزایش کمک های بشردوستانه به غزه و تعیین شرایط مناسب برای بازگشت مردم به شمال نوار غزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: حماس همچنان تهدیدی فعال برای اسراییل است

کاخ سفید: حماس همچنان تهدیدی فعال برای اسراییل است