مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:202023-12-30سياسي

فتنه 88 را نسل سوم انقلاب خنثی کرد


استاد دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با بیان این که در کنار ریزش ها رویش هایی هم داشتیم، گفت: فتنه سال 88 در 9 دی را نسل سوم انقلاب و فتنه سال گذشته را نسل جدید انقلاب تمام و خنثی کرد.

- ایسنا/کرمان استاد دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با بیان این که در کنار ریزش ها رویش هایی هم داشتیم، گفت: فتنه سال 88 در 9 دی را نسل سوم انقلاب و فتنه سال گذشته را نسل جدید انقلاب تمام و خنثی کرد.

مصطفی هادوی نژاد امروز در اجتماع مردم رفسنجان به مناسبت گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: سال 88 هوای نفس شعله فتنه را برافروخته کرد و این جریان حتماً باید برای نسل نو بازخوانی و برای کسانی که در آن دوران بودند، یادآوری شود.

وی افزود: سال های سال حتی در سخت ترین شرایط نظام، انتخابات داشتیم، حتی در جنگ تحمیلی هم انتخابات متوقف نشد که این نشان می دهد مردم به نظام اعتقاد دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال 88 دشمن در فتنه برنامه ریزی کرد، گفت: هنوز انتخابات برگزار نشده بود،در داخل تقلب را عنوان می کردند، دشمنان دیدند خط خوبی ست بنابراین بر روی آن سرمایه گذاری کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: انتخابات 22 خرداد برگزار و هنوز تمام نشده بود، یکی از نامزدها در کنفرانس خبری رسماً اعلام کرد برنده انتخابات هستم در حالی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 را نسل سوم انقلاب خنثی کرد

فتنه 88 را نسل سوم انقلاب خنثی کرد