مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:002024-01-11سياسي

خبرنگاری فقط نگارش و پخش کردن اخبار نیست


شاید هیچ حرفه دیگری به اندازه خبرنگاری به داشتن دانش گسترده نیاز نداشته باشد، در هر حوزه ای که وارد می شوید نیاز دارید اطلاعات کاملی درباره موضوع داشته باشید.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: شاید هیچ حرفه دیگری به اندازه خبرنگاری به داشتن دانش گسترده نیاز نداشته باشد، در هر حوزه ای که وارد می شوید نیاز دارید اطلاعات کاملی درباره موضوع داشته باشید.

محسن افشارچی امروز (پنجشنبه، 21 دی ماه) در اختتامیه جشنواره ابوذر، با بیان اینکه گاهی احساس می کنم خبرنگاران استان از لحاظ تکنیک پیشرفت کرده اند و در حال رشد هستند، اظهار کرد: خبرنگاری صرفاً نگارش و پخش کردن خبر نیست.

در خبر باید از همه جوانب موضوع اطلاع داشته باشید، ممکن است خبرنگار یک بعد مسأله را ببیند و بعد دیگر را نبیند و این موضوع ممکن است موجب پیش آمدن مسائلی شود.

او بیان کرد: افزایش آگاهی در حوزه های مختلف فرهنگی و اقتصادی نکته مهمی است، ذات رسانه متکثر شده، به ازای هر فرد بیشتر از یک رسانه داریم و باید دقت مضاعفی صورت گیرد.

افشارچی با بیان اینکه گاهی مبنای اخبار، لایک و فالور می شود و این موضوع جامعه خبرنگاری را تهدید می کند، ادامه داد: ماندگاری دنبال کنندگان پیامبر اکرم (ص) به دلیل حق بودن ایشان بود، پیامبر (ص) برای خوشایند خدا کار کرد که در امتدادش خوشایند مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاری فقط نگارش و پخش کردن اخبار نیست

خبرنگاری فقط نگارش و پخش کردن اخبار نیست