مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:062024-01-02سياسي

حاج قاسم با تاسی بر حضرت زهرا (س) صاحب مکتب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، حجت الاسلام سید حسین کاظمی، امام جمعه سربیشه امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در اذان و اقامه نماز ما مسلمانان بویژه شیعیان بخشی به نام (حی علی خیر العمل) آمده است.

وی ادامه داد: از امام صادق(ع) پرسیدند بهترین عمل چیست که ایشان فرمودند: بهترین عمل نیکی و عمل به فرمایشات حضرت فاطمه و اهل بیت(ع) است.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه حکومت های فاسد دوران امامت ائمه و برخی از فرقه ها فراز (حی علی خیر العمل) را از اذان و اقامه برداشتند، تصریح کرد: این نشان از دشمنی آنان با ولایت و امامت بود .

کاظمی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) حلقه نوبت و محور ولایت است، تصریح کرد: پیاده سازی و الگوبرداری از منش و سیره زندگی حضرت فاطمه(س) و اهل بیت(ع) سبب زندگی سعادتمند دنیا و آخرت ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی ارادت خاصی به اهل بیت(ع) بویژه حضرت صدیقه طاهره (س) داشت، افزود: اگر حاج قاسم محبوب دلها بود و شد و صاحب مکتب شد چون محور زندگی او حضرت زهرا (س) بود.

امام جمعه سربیشه بیان داشت: برای رسیدن به آرامش می بایست از سیره حضرت زهرا (س) را به طور عملی سرلوحه امورات و زندگی خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم با تاسی بر حضرت زهرا (س) صاحب مکتب شد

حاج قاسم با تاسی بر حضرت زهرا (س) صاحب مکتب شد