مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 23:202024-01-09بين الملل

انگلیس در مواجهه با حوثی ها ناو «اچ ام اس ریچموند» را راهی دریای سرخ کرد


انگلیس بخشی از ائتلافی است که ماه گذشته توسط آمریکا به بهانه مقابله با حملات انصارالله یمن به کشتی ها در نزدیکی سواحل یمن ایجاد شد.

- انگلیس در مواجهه با حوثی ها ناو اچ ام اس ریچموند را راهی دریای سرخ کرد انگلیس بخشی از ائتلافی است که ماه گذشته توسط آمریکا به بهانه مقابله با حملات انصارالله یمن به کشتی ها در نزدیکی سواحل یمن ایجاد شد.

گرانت شاپس وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد که لندن در مواجهه با حوثی ها و اطمینان بخشی در حضور قدرتمند خود ، ناو اچ ام اس ریچموند را راهی دریای سرخ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از الجزیره انگلیسی ، انگلیس بخشی از ائتلافی است که ماه گذشته توسط آمریکا به بهانه مقابله با حملات انصارالله یمن به کشتی ها در نزدیکی سواحل یمن ایجاد شد.

انصارالله اعلام کرده تا زمانی که حملات رژیم صهیونیستی به غزه ادامه داشته باشد، در حمایت از فلسطین از عبور و مرور کشتی های مرتبط با اسراییل جلوگیری می کند.

شاپس در پیامی در رسانه ایکس که قبلا توییتر نام داشت، افزود: ما به همراه آمریکا به هدایت پاسخ جهانی به این بحران ادامه خواهیم داد و آنچه را که برای محافظت از زندگی و اقتصاد جهانی لازم است انجام می دهیم.

نیروهای دریایی یمن هشدار داده اند که عملیات نظامی علیه کشتی ها و منافع دشمن اسراییلی را تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس در مواجهه با حوثی ها ناو «اچ ام اس ریچموند» را راهی دریای سرخ کرد

انگلیس در مواجهه با حوثی ها ناو «اچ ام اس ریچموند» را راهی دریای سرخ کرد