مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:452024-01-20سياسي

ترامپ هم مثل بایدن قاطی کرد


امید جمهوری خواهان در انتخابات 2024 آمریکا دونالد ترامپ 77 ساله جمعه درست یک روز بعد از گاف رقیب دموکراتش جو بایدن 81 ساله، گافی خبرساز داد.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ رییس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ که تاکنون چند بار در اظهارات عمومی جو بایدن را به خاطر گاف هایش مورد تمسخر قرار داده، گاف خودش در سخنرانی جمعه در تجمع انتخاباتی در نیوهمپشایر یک روز بعد از گاف جدید بایدن سوژه شد.

    تقلید گم شدن بایدن توسط ترامپ ترامپ جمعه با اشاره به جمعیت حامیانش که در این رویداد حاضر شده بودند، مدعی شد که اگر رقیبش در انتخابات درون حزبی نیکی هیلی تجمع برگزار کرده بود، تعداد انگشت شماری حاضر می شدند اما رسانه ها هرگز تعداد جمعیت را گزارش نمی دادند.

رییس جمهور جنجالی سابق آمریکا سپس در اشاره به حمله حامیان خود به کنگره ایالات متحده در ژانویه 2021 در حالی که به نظر می رسید قصد صحبت درباره رییس وقت مجلس نمایندگان آمریکا نانسی پلوسی دموکرات را داشت، گفت بهرحال، آن ها هرگز جمعیت شش ژانویه را گزارش نمی کنند.

شما نیکی هیلی، نیکی هیلی، نیکی هیلی را می شناسید- آیا می دانید که آنها همه اطلاعات، همه شواهد، همه چیز را نابود کردند، همه اش را حذف و نابود کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ هم مثل بایدن قاطی کرد

ترامپ هم مثل بایدن قاطی کرد