مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:552024-01-14اقتصادي

رشد 100 درصدی نوسازی حوزه بافت فرسوده در منطقه 13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه گفت: مدیریت شهری منطقه اهتمام ویژه ای برای حل مسائل و مشکلات بافت فرسوده دارد که از این رو اداره نوسازی حوزه معاونت شهرسازی و معماری منطقه با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه در خصوص بافت .

- شهردار منطقه 13 از رشد 100 درصدی میزان نوسازی در حوزه بافت فرسوده شهرداری منطقه 13 خبر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه گفت: مدیریت شهری منطقه اهتمام ویژه ای برای حل مسائل و مشکلات بافت فرسوده دارد که از این رو اداره نوسازی حوزه معاونت شهرسازی و معماری منطقه با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه در خصوص بافت های فرسوده با داشتن شروط ریزدانگی، نفوذناپذیری و فرسودگی و.

اقدامات موثری را پیش بینی کرده است.

وی، در الویت قرارگرفتن پروند های شهرسازی مربوط به بافت فرسوده در حوزه معاونت شهرسازی و معماری منطقه 13 را از جمله این اقدامات عنوان کرد و افزود: این امر موجب کم شدن مدت زمان صدور پروانه برای این قبیل پرونده ها شد.

شهردارمنطقه 13، رونق ساخت و ساز به ویژه در بافت های فرسوده را نتیجه همین سیاست و رویکرد دانست و اعلام کرد: اقدامات صورت گرفته درحوزه نوسازی با همین رویکرد در دستور کار قرار گرفته که نتیجه تلاش ها در این حوزه منجر به رشد بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی نوسازی حوزه بافت فرسوده در منطقه 13

رشد 100 درصدی نوسازی حوزه بافت فرسوده در منطقه 13