مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:262024-01-15اقتصادي

منابع تأمین آب شرب لرستان چشمه ها، سراب و چاه ها هستند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در حال حاضر منابع تأمین آب شرب در لرستان چشمه ها، سراب و چاه ها هستند و از هیچ کدام از سدهای موجود در استان برای تأمین آب شرب استفاده نمی شود.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در حال حاضر منابع تأمین آب شرب در لرستان چشمه ها، سراب و چاه ها هستند و از هیچ کدام از سدهای موجود در استان برای تأمین آب شرب استفاده نمی شود.

یاسر اکبریان، 25 دی ماه در جمع خبرنگاران، در خصوص منابع تأمین آب شرب لرستان بیان کرد: در حال حاضر در استان 33 شهر و 1600 روستا با 610 هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آبفای استان هستند.

وی اضافه کرد: این تعداد شهر و روستا توسط همکاران بصورت شبانه روزی رصد و پایش و خدمات متنوعی در بخش شهری و روستایی به آن ها ارائه می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بحث منابع تأمین آب در لرستان بیش از 800 منبع تأمین شامل چاه، چشمه، سراب و قنات داریم.

اکبریان یادآور شد: با توجه به کاهش بارندگی ها در سال آبی 1402- 1403 و براساس آمار سازمان هواشناسی تا پایان دی ماه میزان بارندگی ها به نسبت بلند مدت 83 درصد کاهش بارش داشته که همین موضوع ما را مصمم کرده تا تصمیمات و برنامه ریزی مناسب برای شرایط پیش رو اتخاذ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع تأمین آب شرب لرستان چشمه ها، سراب و چاه ها هستند

منابع تأمین آب شرب لرستان چشمه ها، سراب و چاه ها هستند