مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:352023-12-27اقتصادي

استفاده از پوشش نانویی در تانکر مواد شیمیایی


یک شرکت نروژی از پوشش نانویی خود در بدنه یکی از تانکرهای مواد شیمیایی خود استفاده کرده است که این پوشش می تواند مصرف سوخت را کاهش دهد و از بدنه تانکر در برابر رشد خزه های دریایی جلوگیری کند.

- یک شرکت نروژی از پوشش نانویی خود در بدنه یکی از تانکرهای مواد شیمیایی خود استفاده کرده است که این پوشش می تواند مصرف سوخت را کاهش دهد و از بدنه تانکر در برابر رشد خزه های دریایی جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل سال جاری، شرکت نروژی استولت تانکرز (Stolt Tankers) با شرکت کانادایی نوآوری و فناوری گرافیتی (GIT) توافق نامه ای امضاء کرد.

براساس این قرارداد، استولت تانکرز در طول سال 2023، از پوشش دریایی مبتنی بر گرافن موسوم به XGIT-Prop Git روی پروانه های 25 کشتی استفاده می کند.

به تازگی، استولت تانکرز اعلام کرده که این شرکت اولین شرکتی است که از پوشش های پایدار در یکی از تانکرهای مواد شیمیایی خود موسوم به Stolt Lotus استفاده می کند.

فناوری گرافن XGIT-Prop Git که توسط شرکت نوآوری و فناوری گرافیتی ساخته شده است، این پتانسیل را دارد که مصرف سوخت را کاهش داده و باعث انتشار گازهای گلخانه ای کمتری شود.

XGIT-Prop Git یک روکش سخت است که سطح اصطکاک فوق العاده کمی را برای افزایش عملکرد کشتی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پوشش نانویی در تانکر مواد شیمیایی

استفاده از پوشش نانویی در تانکر مواد شیمیایی