مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:202023-12-26اقتصادي

ماینرهای بیت کوین 600 میلیون دلار خرج کردند


ماینرهای بیت کوین در آستانه نصف شدن پاداش هایشان تا چهار ماه دیگر، روی جدیدترین فناوری برای کسب بیت کوین های بیشتر و رشد سهم بازارشان و کنار زدن رقبا به شدت مشغول سرمایه گذاری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش شرکت ماینر مَگ (Miner Mag)، ماینرهایی که در بازارهای سهام جهان ثبت شده اند، ماه میلادی جاری متعهد شدند حدود 600 میلیون دلاری برای خرید تراشه ها و سرورهای جدید هزینه کنند.

 میزان این رقم در دسامبر، تقریبا نصف 1.

3 میلیارد دلاری است که برای کل سال تعهد داده شده است.

این فوران هزینه با وجود آن صورت می گیرد که ماینرها در ریزش سال 2022 بازار کریپتو، ضرر سنگینی را متحمل شدند و اکنون تلاش می کنند از افزایش قیمت بیت کوین که به بیش از 44 هزار دلار رسیده و بالاترین رکورد 18 ماه گذشته را ثبت کرده است، سود ببرند.

همچنین این افزایش هزینه قبل از طرح برنامه ریزی شده در آوریل برای نصف کردن برنامه مشوقی صورت می گیرد که همه معاملات بیت کوین را احراز می کند.

خوش بین ها امیدوارند که نصف شدن پاداش ماینرهای بیت کوین که هر چهار سال یک بار برای کند کردن گردش بیت کوین ها صورت می گیرد، از رشد بیشتر قیمت این ارز دیجیتال در سال آینده حمایت می کند اما این اقدام ممکن است سودآوری متزلزل ماینرها را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماینرهای بیت کوین 600 میلیون دلار خرج کردند

ماینرهای بیت کوین 600 میلیون دلار خرج کردند