مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:162024-01-19سياسي

راهپیمایی اهوازی ها در حمایت از مردم غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با آخرین جمعه دی ماه راهپیمایی اهالی ولایتمدار اهواز در حمایت از ساکنان مظلوم غزه و کشور فلسطین با حضور قشرهای مختلف مردم در این شهر برگزار شد.

این راهپیمایی روز جمعه 29 دی ماه سال 1402 با حضور مومنین و مومنات بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد و مردم اهواز در این تظاهرات جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از مردم غزه از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) واقع در بلوار آیت الله بهبهانی آغاز شد و تا چهارراه آبادان ادامه داشت.

حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در کنار اقشار مختلف مردم در حمایت از ملت شریف فلسطین در این راهپیمایی حضور داشت.

همچنین جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز در راهپیمایی اهوازی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه و کشور فلسطین شرکت کردند.

جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم نیز در این راهپیمایی مردمی شرکت کردند و بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی شعار دادند.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس از جمله شعارهایی بود که اهوازی ها در راهپیمایی خود در حمایت از مردم مظلوم غزه و ملت فلسطین سردادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اهوازی ها در حمایت از مردم غزه

راهپیمایی اهوازی ها در حمایت از مردم غزه