مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:202023-12-22سياسي

هک سامانه سوخت، اقدام استیصالی دشمن بوده که به امنیت کشور ضربه نمی زند


امام جمعه تبریز با اشاره به جریان هک اخیر سامانه سوخت در کشور، گفت: این اقدام، استیصالی و از روی درماندگی دشمن بوده که به اقتدار و امنیت کشور ضربه و خدشه ای وارد نمی کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با اشاره به جریان هک اخیر سامانه سوخت در کشور، گفت: این اقدام، استیصالی و از روی درماندگی دشمن بوده که به اقتدار و امنیت کشور ضربه و خدشه ای وارد نمی کند.

  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در خطبه نماز جمعه این هفته تبریز، اظهار کرد: دشمن بر روی مسائلی دست می گذارد که حس نارضایتی عمومی را تشدید کند و دست گذاشتن بر روی زیرساخت های مهمی چون جایگاه سوخت و تلاش برای اختلال در روند فعالیت آن به دلیل فراگیری گسترده ای که دارد نیز باعث می شود تا دامنه احساس نارضایتی عمومی تا حد زیادی بالا رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص انتخابات پیش رو نیز افزود: انسان ها ناگزیر مجبور به زندگی جمعی هستند و علاوه بر سرنوشت فردی، سرنوشت جمعی هم دارند که این سرنوشت به بهترین شکل در انتخابات رقم می خورد.

انقلاب اسلامی نیز با ایده مردم سالاری دینی در تدبیر امور زندگی جمعی، حضور مردم را فراهم کرده است.

آل هاشم با تاکید بر این که عوامل مشارکت زا در انتخابات باید تقویت شود، اظهار کرد: باید از کارهایی که بر روی مشارکت تاثیر منفی می گذارد، اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هک سامانه سوخت، اقدام استیصالی دشمن بوده که به امنیت کشور ضربه نمی زند

هک سامانه سوخت، اقدام استیصالی دشمن بوده که به امنیت کشور ضربه نمی زند