مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:252023-12-27سياسي

دیدار جمعی از دانشجویان و اعضای جامعه اسلامی کرواسی با دبیرکل مجمع تقریب


جمعی از دانشجویان و اعضای جامعه اسلامی کرواسی با حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفت ‎ وگو کردند.

- جمعی از دانشجویان و اعضای جامعه اسلامی کرواسی با حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفت ‎ وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، جمعی از دانشجویان و اعضای جامعه اسلامی کرواسی با حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفت ‎ وگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به میهمانان اظهار کرد: من حدود یک ماه گذشته به کشور شما سفر کردم و از شهرهای مختلف آن بازدید کردم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه با ذکر سوابق کاری خود در کشور نیوزیلند تصریح کرد:گاهی در اخبار cnn خبرهایی از ایران مخابره می شد که واقعیت نداشت و موثق نبود؛ به همین دلیل همواره از چنین اتفاقی ناراحت بودم که چرا باید این خبرگزاری ها آنچه را که خلاف واقع است، برای مخاطبان خود بازگو کنند.

وی با اشاره به جنگ بوسنی و هرزگوین و اقداماتی که نیروهای ایرانی برای این کشور انجام دادند، گفت: یکی از ویژگی های اصلی جامعه ایرانی این است که ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جمعی از دانشجویان و اعضای جامعه اسلامی کرواسی با دبیرکل مجمع تقریب

دیدار جمعی از دانشجویان و اعضای جامعه اسلامی کرواسی با دبیرکل مجمع تقریب