مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:052024-01-20سياسي

رفتار تبلیغاتی کاندیداها و عوامل اجرایی ستادهایشان تحت رصد قرار می گیرد


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی، رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها و عوامل اجرایی ستادهای آنها تحت رصد قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی، رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها و عوامل اجرایی ستادهای آنها تحت رصد قرار خواهد گرفت.

حمیدرضا کریمی، امروز(30 دی) در جمع خبرنگاران، با اشاره به فاصله حدود یک ماه باقیمانده تا برگزاری انتخابات، اظهار کرد: امسال اصلاحاتی در قانون انتخابات مجلس صورت گرفته که یکی از آنها شکل گیری ستادهای پیشگیری از جرایم انتخاباتی است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی متولی اجرای این بخش از قانون انتخابات است، افزود: به این منظور ستادهای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی در دادگستری استان و شهرستان ها شکل گرفته است.

وی متذکر شد: در این ستاد بر استفاده از ظرفیت بزرگان و متنفذین، اقدامات پیشگیرانه در خصوص خرید و فروش آرا، توجیه و ارشاد مسئولین در خودداری از طرفداری از جناح و یا کاندیدای خاص و انسجام و هماهنگی نهادهای مربوطه تأکید شده است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در ستادهای پیشگیری از جرائم انتخاباتی سه مرحله شامل پیشگیری از تخلفات پیش از انتخابات، تخلفات حین انتخابات و تخلفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار تبلیغاتی کاندیداها و عوامل اجرایی ستادهایشان تحت رصد قرار می گیرد

رفتار تبلیغاتی کاندیداها و عوامل اجرایی ستادهایشان تحت رصد قرار می گیرد