مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:452024-01-09سياسي

تربیت افراد جامعه در اسلام نشأت گرفته از تربیت مادر است


مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تربیت افراد جامعه در اسلام نشأت گرفته از تربیت مادر و اصلی ترین رسالت زنان است.

- مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل عنوان کرد تربیت افراد جامعه در اسلام نشأت گرفته از تربیت مادر است ایسنا/اردبیل مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تربیت افراد جامعه در اسلام نشأت گرفته از تربیت مادر و اصلی ترین رسالت زنان است.

ستاره رادفرد 19 دی در نشست علمی و فرهنگی ویژه کارکنان و خانواده تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اعلام این مطلب بیان کرد: زمانی که تمدن به ظاهر پیشرفته روم، ارزشی برای زنان قائل نبودند یا مسیحیان به زن به عنوان شیطان نگاه میکردند دین اسلام جایگاه ویژه به مقام زن بخشید.

وی افزود: اسلام هم در اجتماع و هم در خانواده به زن ارزش داده چرا که زن سازنده خانواده است و خانواده کوچکترین واحد اجتماعی پس زن سازنده جامعه است.

مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: در فرهنگ آذری و فولکلور ما که از دین اسلام درس گرفته به زن ارزش خاصی قائل هستند.

وی به کتب مربوط به بانوان در فرهنگ آذری اشاره کرد و افزود: در کتاب دده قور قود از بانوان قهرمان نوشته شده مثل قرار ختایی پری همسر شاه طهماسب، نیگار همسر کور اوغلو و هجر همسر قاچاق نبی که همگی آثاری ماندگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت افراد جامعه در اسلام نشأت گرفته از تربیت مادر است

تربیت افراد جامعه در اسلام نشأت گرفته از تربیت مادر است