مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:302023-12-28سياسي

رویداد مسئله محور «مردمی شو» در استان بوشهر برگزار می شود+ پوستر


مسوول رویداد مردمی شو استان بوشهر گفت: این رویداد در تاریخ های 20 و 21 دی ماه در مرحله آموزش و 18، 19 و 20 بهمن ماه 1402 در مرحله اختتامیه در استان بوشهر برگزار می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الله پارمان مسوول رویداد مردمی شو استان بوشهر صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این رویداد، اظهار داشت: این رویداد بزرگ ویژه جهادگران و همه مجموعه های مردمی در سطوح  و قشرهای مختلف استان برای حمایت از طرح های مسئله محور، ایده های خلاقانه و ارائه راهکارهای گروه های جهادی مردیم برای حل مشکلات و پیشرفت در بوشهر برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد عظیم با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مشارکت شرکت غیرصنعتی پازارگاد و ستاد پیشرفت جامع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) جهت حمایت از فعالان جهادی در استان برنامه ریزی شده است .

  پارمان بیان کرد: رویداد مردمی شو بستری مناسب برای احصا ،احیا و ارزیابی طرح ها و ایده های برتر جهادگران و گروه ها و سمن های مردمی را به وجود آورده است و زمینه ای مناسب برای حمایت از توان و استعداد و پرورش طرح های خلاق در حوزه های محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه ای و سایر فعالیت ها فراهم نموده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد مسئله محور «مردمی شو» در استان بوشهر برگزار می شود+ پوستر

رویداد مسئله محور «مردمی شو» در استان بوشهر برگزار می شود+ پوستر