مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:002023-12-26سياسي

1100 پروژه نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد اولویت بندی و تکمیل می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد اولویت بندی و تکمیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی محمد روستا در سفر یک روزه خود به این شهرستان در بازدید از طرح های مسکن ولایت و بسیجیان شهر دهدشت گفت با برنامه ریزی و حمایت نهادهای خدمات رسان، زیرساخت ها در کمترین زمان ممکن به صورت جهادی تامین می شود.

معاون عمرانی استانداری گفت: طبق قانون وقتی زمینی به شهر الحاق می شود باید دستگاه های خدمات رسان از جمله آب ، برق، گاز و شهرداری تمامی زیرساخت ها را فراهم کنند و امکانات لازم را برای ساخت آنها به کار گیرند.

وی در بازید از سد سرپری دهدشت گفت: این سد سال 1390 کلنگ زنی شده و در یک سال اخیر به اندازه یازده سال کار شد و پیشرفت فیزیکی پروژه از 24 درصد به بالای 50 درصد رسید.

روستا با اشار به تاثیرگذاری سد سرپری در 5 روستای پایین دست تصریح کرد: تامین آب کشاورزی 450 تا 500 هکتار از اراضی کشاورزی، تامین آب حوزه گردشگری و توسعه آبزی پروری و پرورش ماهی از مهمترین اهداف این سد است.

معاون عمرانی با بیان اینکه این سد در صورت تامین اعتبار تا شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می رسد افزود: از سال 90 تاکنون 50 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است که برای تکمیل آن200 میلیارد تومان دیگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 پروژه نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد اولویت بندی و تکمیل می شوند

1100 پروژه نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد اولویت بندی و تکمیل می شوند