مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 22:552024-01-06ورزشي

پاسخ برترین فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد به افکار غیر انسانی یک سلبریتی


برترین فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: به حال فرد منفعت طلبی که خود را ایران دوست و دوستدار ایران و ایرانی معرفی می کند و در عمل هیچ بهایی به هم وطن خود نمی دهد و در مرگ آنها شادی می کند باید گریست جالب است که ژست آزادی و آزادی خواهی هم می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ حادثه 13 آبان سال 1402 در شهر کرمان قلب هر ایرانی را جریحه دار کرد و از مردم عادی در کوچه و بازار تا مردم روستایی و عشایری گرفته و بسیاری از سلبریتی ها و افراد معروف و مشهور با خانواده های شهدای این حادثه تروریستی ابراز همدردی کردند.

یکی از این افراد مشهور و دارای عنوان و جایگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد صمد اکبری کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج و یکی از بهترین بازیکنان همه ادوار فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است.

صمد اکبری افتخارات زیادی در فوتبال کشور به دست آورده و توانسته با تیم های مختلف از جمله تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مستطیل سبز هنرنمایی کرده و دل بسیاری از هواداران را در استادیوم تختی این شهر و در بسیاری از زمین های چمن فوتبال ایران شاد کند.

در همین خصوص به سراغ کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج رفتیم و از او در مورد حادثه تروریستی کرمان و برخی اظهار نظرها توسط یک فوتبالیست اسبق پرسیدیم که او در پاسخ اظهار کرد: حادثه دردناکی بود که احس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ برترین فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد به افکار غیر انسانی یک سلبریتی

پاسخ برترین فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد به افکار غیر انسانی یک سلبریتی