مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:552023-12-26سياسي

برگزاری اجتماع «فرزندان حاج قاسم» در فارس


ضروری است سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب به دانش آموزان معرفی شود از این رو اجتماع دانش آموزان با عنوان «فرزندان حاج قاسم» با چهار مشخصه؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد خلیل عسکری در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش استان،  با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین، اظهار کرد حضرت ام البنین جایگاه رفیعی دارد و مادر علمدار رشید کربلا است.

وی افزود: به هر میزان که بتوانیم باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم چرا که کاری ارزشمند و دارای برکاتی در زندگی ما خواهد بود.

عسکری تصریح کرد: در سالروز وفات حضرت ام البنین از مادران و همسران شهدای فرهنگی استان با حضور روسای ادارات اموزش و پرورش تجلیل می شود.

وی با اشاره به جایگاه والای شهید سلیمانی ادامه داد: ضروری است سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب به دانش آموزان معرفی شود لذا اجتماع دانش آموزان با عنوان فرزندان حاج قاسم با چهار مشخصه؛ منظم، باشکوه، حماسی و ایمن روز پنجشنبه  7 دی ماه، برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: با بهره مندی از ظرفیت تشکل های دانش آموزی و با دعوت از دانش آموزان پایه های؛ پنجم، ششم، هفتم و هشتم تجمع فرزندان حاج قاسم هم زمان با سراسر کشور در شیراز و مراکز شهرستان ها برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع «فرزندان حاج قاسم» در فارس

برگزاری اجتماع «فرزندان حاج قاسم» در فارس