مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:302024-01-10اقتصادي

هم هدفون هم ضربان شمار و تب سنج


شرکت سنهایزر در نمایشگاه CES امسال ایربادهای ورزشی جدیدی معرفی می کند که در عین پخش صدای باکیفیت، مجهز به حسگرهای ضربان قلب و دمای بدن هستند.

- شرکت سنهایزر در نمایشگاه CES امسال ایربادهای ورزشی جدیدی معرفی می کند که در عین پخش صدای باکیفیت، مجهز به حسگرهای ضربان قلب و دمای بدن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نمایشگاه CES 2024 ایربادها یا هدفون های زیادی وجود دارد، اما شرکت سنهایزر(Sennheiser) امروز دو مدل جدید خود را در لاس وگاس معرفی کرد.

این شرکت خط پرچمدار Momentum خود را با یک مدل پریمیوم جدید موسوم بهMomentum True Wireless 4 به روز کرده است، در حالی که اولین مجموعه از هدفون های ورزشی Momentum Sport را معرفی کرده است.

به نقل از انگجت، هر دوی این مدل ها اواخر امسال وارد بازار می شوند و حداقل 300 دلار قیمت خواهند داشت.

سنهایزر می گوید، بیش از سه سال برای ساخت Momentum Sport کار کرده است تا به ترکیبی از فناوری های تناسب اندام با صدای باکیفیت برسد.

درون این ایربادها یک حسگر ضربان قلب و یک حسگر دمای بدن تعبیه شده است که می توانند شرایط بدن ورزشکار را به برنامه های تناسب اندام و نظارت بر سلامت بدن مانند Apple Health ارسال کنند.

سنهایزر می گوید در ایرباد Momentum Sport اولین بار است که یک محصول می تواند از تجزیه و تحلیل داده های در جریان برای تجزیه و تحلیل بلافاصله استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم هدفون هم ضربان شمار و تب سنج

هم هدفون هم ضربان شمار و تب سنج