مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:202024-01-16بين الملل

انتقام دقیق و خردمندانه


دو نوع یادگیری یا حافظه در مغز اتفاق می افتند، یکی حافظه معنایی بدون درگیری مکان و زمان مهم، در شبکه های همبسته کننده قشر مغز است که یادگیری با ایجاد سیناپس های تازه در محل اتصالات جانبی بازگشتی بین نورون های شبکه ها اتفاق می افتد.

- دو نوع یادگیری یا حافظه در مغز اتفاق می افتند، یکی حافظه معنایی بدون درگیری مکان و زمان مهم، در شبکه های همبسته کننده قشر مغز است که یادگیری با ایجاد سیناپس های تازه در محل اتصالات جانبی بازگشتی بین نورون های شبکه ها اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرام خود باتوجه به حمله موشکی ایران نوشت: ایران باید طوری انتقام میگرفت که هم پایگاه های کلیدی و هم مهره های تاثیرگذار دشمن با هم هدف قرار می گرفتند.

ضمن اینکه زمان انتقام باید با توجه به تحولات منطقه از جمله در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین پیام خاص خود را منتقل میکرد.

این مولفه ها شب گذشته فراهم شد و جمهوری اسلامی که پس از حادثه دلخراش کرمان صبورانه فرصت مناسب را به انتظار نشسته بود توانست یکی از دقیق ترین و حساب شده ترین ضربات خود را به دور از هر گونه هیجان، احساسات و یا عصبانیت ناشی از حوادث اخیر به دشمن وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام دقیق و خردمندانه

انتقام دقیق و خردمندانه