مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:152023-12-29فرهنگي

ظرفیت های خوب شهر جدید سهند در حوزه های فرهنگی و هنری


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که ظرفیت های فرهنگی و هنری خوبی در شهر جدید سهند وجود دارد، گفت: بسترهای لازم برای شکوفایی این استعدادها را باید در سهند فراهم کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که ظرفیت های فرهنگی و هنری خوبی در شهر جدید سهند وجود دارد، گفت: بسترهای لازم برای شکوفایی این استعدادها را باید در سهند فراهم کنیم.

محمدحسین بلاغی در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید با بیان این که شهر جدید سهند به یکی از گزینه های مردم برای زندگی تبدیل شده است، افزود: پویایی شهر جدید سهند ملموس بوده و ترکیب جمعیتی جوان و مولد این شهر، ظرفیت ها و ویژگی های خاصی به این شهر بخشیده که فعالیت های فرهنگی خاصی را نیز می طلبد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد محل تجمع در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، ایجاد مجتمع های فرهنگی و هنری و تاکید بر فعالیت های هویت ساز مردمی، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم زیرساخت های مطلوبی برای هسته های فرهنگی و هنری مردمی ایجاد کنیم، قطعا این جریان،تاثیرگذار خواهد بود.

حسین فیروزی، فرماندار اسکو نیز با بیان این که علاقه و انگیزه بسیاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهر جدید سهند وجود داشته و عطش جامعه در این رابطه کاملا ملموس است، افزود: هزینه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های خوب شهر جدید سهند در حوزه های فرهنگی و هنری

ظرفیت های خوب شهر جدید سهند در حوزه های فرهنگی و هنری